Koszty dostawy:
Wszystkie zakupione towary wysyłamy firmą kurierską DPD lub InPost.
Produkty są starannie spakowane w specjalne materiały zabezpieczające je przed uszkodzeniem.
Dodatkowo wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
Koszt wysyłki uzależniony jest od formy płatności.
Przedpłata na konto: 15zł
Pobranie: 18zł
Niezależnie do ilości zakupionych towarów, koszt wysyłki doliczamy jeden raz.
W przypadku zamówień powyżej 200zł, koszt wysyłki GRATIS.
Płatności:
Akceptowane formy płatności to przedpłata na konto lub zapłata przy odbiorze (tzw. za pobraniem).
Dane konta do wpłat:
mBank
94 1140 2004 0000 3102 6443 5754
Proszę wpisać numer konta ręcznie, z uwagi że niektóre banki nie akceptują formy "kopiuj + wklej"
Dane firmy:
INTERBERG Łukasz Rączka
ul. Krzywa 10
43-365 Wilkowice
woj. śląskie
tel. 727 633 970
email: sklep@jasnociemno.pl
Reklamacje i zwroty:
Reklamacje dotyczące rozbitego klosza będą pozytywnie rozpatrywane wyłącznie w dniu odbioru
przesyłki przez Kupującego.
FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI
1. Dane Klienta
Imię i nazwisko
|
|
Adres
|
|
Telefon
|
|
2. Informacje o przedmiocie reklamacji
Towar (kod towaru/ nr seryjny, nazwa) |
|
Data zakupu
|
|
Opis wady (w tym moment wystąpienia wady)
|
|
3. Żądanie Klienta (w związku art. 561 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny):
☐ nieodpłatna naprawa Towaru
☐ wymiana na nowy Towar
☐ odstąpienie od umowy i zwrot zapłaconej ceny*
☐ obniżenie ceny Towaru*
*Pouczenie: Klientowi przysługuje możliwość żądania zwrotu zapłaconej ceny lub obniżenia ceny Towaru, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy lub usunie wady. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie naprawił lub nie wymienił Towaru na nowy.
…………………………………………….
(podpis Klienta)